UNITAT DIDÀCTICA:
CONEIXEM ELS ANIMALS I A
ON VIUEN.
Dirigida a l’alumnat
de 4 anys d’infantil amb n.e.e. de comunicació.
Objectius:
- - Mantrindre l’atenció en l’activitat.
- - Esperar el seu torn.
- - Escoltar el nom de l’animal reproduït per la mestra.
- - Al escoltar el nom associar-lo amb la seua imatge, senyalant el dibuix.
- - Vorer l’imatge de l’animal i encasillar-lo en el dibuix de la seu hàbitat : selva-granja-casa.
- - Al vorer l’imatge de l’animal reproduïr el seu nom, seguit de la mestra.
- - Vorer l’imatge i dir el nom de l’animal sense cap ajuda
- - Al vorer l’imatge de l’animal reproduïron viu, seguit de la mestra.
- - Vorer l’imatge i dir on viu, mentres el classifica en el seu dibuix corresponent.
- - Identificació de grafies de forma visual.
Metodologia:
- Activa, participativa.
- Amb ajuda visual.
- Potenciant l’aprenentatge mitjançant el joc.
- Adequada al ritme d’aprenentatge de l’alumn@.
Activitats:
Per poder desenvolupar
aquest objectius he triat
una representació d’animals adequats
al seu nivell d’aprenentatge.
- Domèstics en casa: gat, gos, lloro, ratolí, tortuga, peix.
- Salvatges: águila, elefant, jirafa, hipopótam, lleó, serp.
- Domèstics en la granja: cebra, cavall, conill, gall, porc,vaca.
He
realitzat les egüents activitats:
- - Loto amb gràfic de cada categoria domèstics.
- Loto amb gràfic de granja.
- Loto amb gràfic de la selva.
- - Dau gràfic amb imatges de les tres categories barrejades.
- - Encadenats de dibuix gran d'animals granja.
- Encadenats de dibuix gran d'animals selva.
- - Dominó dibuix gran de les tres categories barrejades.
- - Identificació de la lletra dins de la paraula.
Avalucaió:
- Continua, considerant el procés i ritme d’aprenentatge de l’alumn@.
No hay comentarios:
Publicar un comentario